Thursday 4 February 2016

Valentin napi készülődés - The Body Shop Vitamin E család



A valentin napi randi megköveteli a szép sminket. Mielőtt sminkelsz fontos, hogy hidratáld arcodat, főleg, ha száraz típusú, mint nekem. Amikor nem hidratálom, pikkelyesnek látszik és lehámlik a bőröm a sminktől.


A Body Shop E vitaminos krém arctisztítója pont elég arra, hogy egy kicsit megtisztítsa az arcodat a lerakódott kosztól, emellett a krémes állaga nagyon kellemes a száraz bőrömnek. Olajos bőrtípusúaknak nem tudom mennyire ajánlatos, minden esetre nem olyan zsíros az állaga. Az esti illetve a smink utáni arcmosáshoz nem ezt használom, ahhoz szerintem túl enyhe, akkor olyasmit használok, mint a képen látható Estée Lauder.

Arcmosás után először az E vitaminos szemkörnyékápolót kenem fel. Az összetevők szerintem közepesen hatékonyak, a hyaluron sav és a dimethicone a végefelé szerepelnek az összetevők között, amik azért elég fontosak, még egy K vitamint például hiányolok belőle. A glycerint szokták szinte az összes Body Shopos terméknél főleg alkalmazni, ami nem rossz, hiszen megtartja a bőr nedvességét, de azért nem fog csodákat művelni.
Viszont nappalra, smink alá szerintem tökéletes, hiszen gyorsan felszívódik, hidratált, puha lesz a bőr, és a glycerintől a smink is jobban fennmarad.

Az E vitaminos sorbet nappali arckrémet is hasonló okokból tudnám ajánlani, kicsit hidratál, a glycerintől jobban fest majd a smink és nem jön le foltokban. Hideg érzetet ad állaga miatt, és szerintem az alkohol-tartalma miatt is. Az alkohol miatt mondanám, hogy nem szeretem annyira ezt a krémet, mert szárít és furcsa érzés, 1-2 percre kipirosítja a bőrömet, pedig nem mondható szenzitívnek. Úgyhogy kényesebb bőrűeknek semmiképp nem ajánlom.

Összességében, ha kicsit hidratáló, hűsítő terméket keresel, akkor szívesen ajánlom a vitamin E kollekciót, leginkább fiataloknak. Most 3 arcterméket 20%-osan lehetett venni, ilyen gyakran van a Body Shopnál, úgyhogy kipróbálom az Aloe Verás termékeket, amiről azt olvastam, jobban hidratálnak és érzékeny bőrűeknek is megfelelnek. Majd ha már használtam huzamosabb ideig, arról is szívesen készítek egy bejegyzést.

A videómat, melyben elkészítem a valentin napi sminket, hajat és outfitet megtekintheted YouTube csatornámon:
https://www.youtube.com/channel/UC27LjS5KCZCWqOdvs2VC3qw



No comments:

Post a Comment