Thursday 1 September 2016

Iskolai / Óvodai Emlék Mappa

Szia! Ma volt a kisfiam első napja a bölcsiben/oviban (2,5 éves), és gondoltam megmutatom, milyen mappát készítettem neki (magamnak:) a "tanévre". És ezt szeretném majd folytatni 12. osztályos koráig - meglátjuk hogy sikerül ;)



Ebben a mappában nyomtattam oldalakat kézlenyomatnak, láblenyomatnak, kedvenc dolgoknak pl. állat, zene, lejegyzem benne a magasságot, súlyt, cipő méretet, fogak számát.



Ezen kívül van benne mappa a rajzoknak, házi feladatoknak iskolásoknál, tanár, iskola adatainak, szóval mindenfélének amit fontosnak vagy aranyosnak találtam.

Ezeket meg tudod nézni és le is tudod tölteni a google driveomról ITT! A címeket matricás papírra nyomtattam, és elválasztó rendszerezőkre ragasztottam. Amelyik üres, arra rá lehet írni a gyerek nevét, osztályát, stb.

Ha szeretnéd részletesebben látni, hogy miylen is ez a mappa, nézd meg videómat a YouTube csatornámon.







No comments:

Post a Comment