Sunday 20 March 2016

Elizabeth Arden paletta vélemény

Egy nemrégiben a YouTube csatornámra feltöltött videómban az Elizabeth Arden palettát használtam sminkeléshez.

Ezt a palettát a Duty Free-ből kaptam ajándékként, egy 4 részes szett része volt, de néha máshol is meg lehet találni, például iparfümérián. A szettben a palettán kívül egy halvány rózsaszínes bőrszínű szájfény és két rúzs volt. Nem olcsó, felső kategóriás termékről van szó. Ilyen árban lehet kapni már például egy Urban Decay palettát is. Egy sötét, letisztult, szép csomagolása van, tartalmaz tükröt, meg egy applikátort. Nagyon szép színek találhatóak benne, Ami külön öröm, hogy van benne matt szín is, a világos, ami jó élénkítő a belső szemzugba és a szemöldök alá. A pirosító nem egy erős szín, de én például, mint a videóban is szemhéjpúdernek használom, átmeneti színként.

A rúszon között van egy világos nude és egy sötétebb bordós színű. Mindkettő szép, hidraáló, fényes hatású. A szájfény sem rossz, más rúzsokra is jó, mert elég halvány színű.

Mindenesetre én magamnak nem venném meg ezt a csomagot, mert elég drága, de szép, és szoktam is használni,  a paletta utazáshoz tökéletes, mert jó a csomagolása, tükör is van benne.

Ha szeretnéd látni a smink videómat, amiben használtam, itt megtalálod:
https://www.youtube.com/watch?v=aPoCxWyptuc

No comments:

Post a Comment